تبلیغات

معاون بازاريابي و امور مشتريان همراه اول گفت: در حال حاضر مشتركان پرداخت‌هاي غيرحضوري خود را بيش‌تر از طريق ATM يا خودپرداز انجام مي‌دهند و پس از آن از طريق تلفن‌بانك و پرداخت‌هاي اينترنتي و روش‌هاي ديگر استفاده مي‌كنند.

محمدمهدي عطوفي در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: متاسفانه مردم هنوز فرهنگ دريافت رسيد در زمان پرداخت قبض را ندارند چون دريافت رسيد كتبي به آن‌ها اطمينان خاطر به وجود مي‌آورد كه در روش‌ تلفنبانك اين موضوع مصداق ندارد و اميدواريم به مرور مردم به اين سمت گرايش پيدا كنند.

معاون بازاريابي و امور مشتريان همراه اول با بيان اينكه طرح‌هايي كه ما در سال گذشته پياده‌سازي كرديم نشان مي‌دهد مردم عملا به سمت پرداخت‌هاي غيرحضوري گرايش دارند گفت: حدود دو سال پيش پرداخت‌هاي غيرحضوري در هر دوره حدود 270 هزار نفر بود كه در حال حاضر اين ميزان به حدود 6/5 ميليون نفر در هر دوره افزايش پيدا كرده است؛ يعني 50 درصد از مشتركان ما به صورت غيرحضوري قبض خود را پرداخت مي‌كنند كه اين موضوع دستاورد بزرگي براي شركت محسوب مي‌شود.

وي افزود: با افزايش اين ميزان در واقع 6/5 ميليون سفر درون شهري و يا مراجعه به بانك‌ها كمتر شده و در واقع اين‌ها دستاوردهاي پرداخت غيرحضوري است.

به گزارش ايسنا عطوفي پيش از اين نيز گفته بود: در برگزاري طرح ثامن، ميزان پرداخت‌هاي غيرحضوري رشدي حدود هفت درصد داشت به گونه‌اي که بيش از پنج ميليون و 500 هزار مشترک همراه اول، قبوض خود را به صورت الکترونيکي پرداخت کردند، بر اين اساس و به کمک استفاده از فناوري هاي نوين، پنج ميليون و 500 هزار حضور در باجه هاي بانک ها کاهش يافت و به دنبال آن، سفرهاي زائد شهري و بين شهري مشترکان حذف شد.

وي با بيان اينكه بانک هاي پيشرو در پرداخت الکترونيکي قبوض به ترتيب بانک هاي ملي، ملت، صادارت، کشاورزي و اقتصادنوين هستند گفته بود: مشترکان مي‌توانند از طريق ارسال پيام کوتاه به شماره 90009 آخرين صورت‌حساب و يا صورت حساب ميان دوره‌يي خود را روي تلفن همراه دريافت کنند، استان‌هاي خراسان شمالي، تهران و خراسان رضوي به ترتيب رتبه هاي نخست تا سوم را در زمينه پرداخت غيرحضوري دريافت کرده‌اند.

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید