گوگل ابزار جست‌وجوي بازرگاني خود را به‌روز كرده تا به تاجران‌ آنلاين امكان دهد سرويس‌هاي جست‌وجوي سايت فروش خود را بهتر سفارشي‌سازي كنند.

به گزارش ايسنا، اين سرويس در سال گذشته راه‌اندازي شد تا به تاجران امكان دهد از موتور گوگل براي امكان جست‌وجوي كالا در يك سايت استفاده كنند.

طبق اعلام گوگل، نسخه 2.0 ابزار جست‌وجوي تجاري، رابط كاربري مديريت “داشبوردي” را اضافه مي‌كند كه فروشندگان را قادر مي‌سازد رتبه‌بندي، تبليغ‌هاي ويژه و فيلترهاي جست‌وجو را بهتر كنترل كرده و ويژگي‌هاي خودتكميل شونده و چك تلفظ كلمات را به جست‌وجوهاي داخل سايت اضافه كنند.

گوگل هم‌چنين گزينه‌هاي قيمت خود را گسترش داده و قيمت اوليه را به 25 هزار دلار كاهش داده است. اين شركت اميدوار است كه قيمت پايين‌تر و زمان انتشار اين ابزار، فروشندگان را كه پيش از پاييز و فصل خريد زمستان به دنبال به روز كردن سايتشان هستند، جذب كند.




بیشتر بدانید:   اینترنت ترکیبی ملی-بین المللی چگونه کار می کند؟

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.