كارشناسان مركز تحقيقاتي eMarketer بر پايه يك بررسي جديد اعلام ‌كرده‌اند كه تا سال 2014 ميلادي 77 درصد از كل كاربران آمريكايي تصاوير ويديويي را در اينترنت مشاهده خواهند كرد.

به گزارش فارس به نقل از سي‌نت، طي سال‌هاي اخير بر محبوبيت سيستم‌هاي پخش تصاوير اينترنتي بسيار افزوده شده و به گفته شركت eMarketer، تنها بين سال‌هاي 2008 و 2009 ميلادي تعداد كاربراني كه به صورت مستمر اين تصاوير را مشاهده مي‌كرده‌اند 11/3 درصد افزايش يافته است.

همچنين گفته شده كه تعداد كاربراني كه فيلم‌هاي سينمايي و برنامه‌هاي تلويزيوني را به صورت كامل در اينترنت مشاهده كرده‌اند بين سپتامبر 2008 و اكتبر 2009 ميلادي رشد دو برابري داشته است.

مركز تحقيقاتي eMarketer پيش‌بيني كرده است كه ميزان كلي تماشاي تصاوير ويديويي آنلاين تا سال 2012 ميلادي با سرعت پايين‌تر بين 8 تا 9 درصد رشد خواهد داشت و در چهار سال پس از آن كاهش 5/2درصدي را تجربه خواهد كرد.

اما در اين دوره زماني همچنان بر تعداد كاربراني كه فيلم‌هاي سينمايي يا برنامه‌هاي تلويزيوني را به صورت كامل در اينترنت مشاهده مي‌كنند همچنان افزوده خواهد شد.

“پائول ورنا ” تحليلگر ارشد مركز eMarketer طي بيانيه‌اي گفت: اگر موج نخست مشاهده تصاوير آنلاين را مراجعه كاربران به سايت YouTube براي تماشاي بخش‌هاي كوچكي از فيلم‌ها يا برنامه‌هاي تلويزيوني در نظر بگيريم، موج آتي اين جريان مشاهده فيلم‌هاي سينمايي و برنامه‌هاي تلويزيوني كامل در اينترنت است كه البته اين امر نيازمند دسترسي به اينترنت پرسرعت است.

شركت تحقيقاتي In-Stat پيش‌بيني كرده است كه تا پايان سال جاري ميلادي بيش از 14/6 ميليون دستگاه قابل‌حمل با قابليت پخش تصاوير ويديويي آنلاين در آمريكا عرضه خواهد شد كه اين رقم در سال 2014 ميلادي به 38/4 ميليون دستگاه مي‌رسد.

بیشتر بدانید:   استانداردهاي جهاني را در تعيين تعرفه‌ها مد نظر داريم


نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.