به گفته مدير اجرايي اسكايپ، اين شركت براي رايگان نگه داشتن سرويس مكالمات اينترنتي، نمايش تبليغات براي كاربران را بررسي مي‌كند.

به گزارش ايسنا، مدير اجرايي اسكايپ، به‌طور جدي در حال بررسي نمايش تبليغات شركت‌هاي ديگر در اين سرويس است.

به گفته جاش سيلورمن، هدف اسكايپ ارايه ارتباطات لحظه‌اي برروي اينترنت است و اين شركت به‌دنبال منابع درآمد ديگر است.

بر اساس گزارش تلگراف، اين به معني اسكايپ مبتني بر تبليغات است كه بدون شك كاربراني را كه مكالمات اينترنتي را بدون اجبار براي مشاهده تبليغات از طريق اسكايپ انجام داده‌اند، آزرده خواهد كرد.

اسكايپ به‌تازگي نرخ جديد كم‌تري را براي خدمات اشتراك ماهانه و هم‌چنين خدمات جديدي مانند مكالمه گروهي ويديويي پنج نفره كه در مرحله آزمايشي بتا است، را براي كاربران در بيش از 170 كشور جهان معرفي كرده است.

بزرگ‌ترين منبع درآمد اسكايپ مكالمات صوتي كاربران اين سرويس با تلفن‌هاي ثابت يا همراه در همه نقاط جهان برمبناي پرداخت به ازاي استفاده است.

نرخ‌هاي جديد اسكايپ كه با هدف افزايش رقابت با شركت‌هاي مخابراتي بزرگ معرفي شده‌اند، نرخ دقيقه‌اي مكالمه در اسكايپ را تا 60 درصد كاهش مي‌دهد.

بیشتر بدانید:   معرفی جایگزین های چت قوی به جای Whats App + دانلود

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.