تبلیغات

ال‌ جی به خاطر طراحی بی‌ نظیرش با کسب افتخار‌آمیز ۳۰ جایزه طراحی iF ، شامل معتبرترین جایزه iF یعنی Gold Award برای جاروبرقی مخزنی CordZero، رکورد دیگری برای این کمپانی کره‌ای کسب کرد.

علاوه بر جایزه iF Gold Award ، سایر جوایز به محصولاتی نظیر LG SIGNATURE OLED TV W7، LG Gram، LG V20 و هدست بلوتوثی LG Tone تعلق گرفت.

ال‌ جی با شکستن رکورد تعداد جوایز دریافتی طراحی iF در سال 2017 توجه همه را به خود جلب کرد

به مدت بیش از ۶۰ سال است که جایزه طراحی iF یکی از برترین رقابت‌های طراحی در جهان بوده است. هدف اصلی جوایز iF که توسط انجمن جهانی طراحی GmbH در آلمان سازمان‌یافته است، شناسایی، پشتیبانی و ترویج طرح‌های خوب و افزایش آگاهی در مورد طراحی در بین عموم و نقش آن در زندگی مصرف‌کننده است. در رقابت امسال ۵۵۰۰ محصول از ۵۹ شرکت حضور داشتند.

در هنگام اهدای جایزه Gold Award به CordZero ال‌ جی، داوران این جاروبرقی بی‌سیم را به خاطر کاربردی بودن و کاربری آسان و راحت، تحسین کردند. به‌علاوه همه چهار محصول فوق پیرمیوم سری LG SIGNATURE، توسط iF با عنوان طراحی برتر شناخته شدند. تلویزیون زیبا و فوق باریک LG SIGNATURE TV W جایزه افتخاری iF را از آن خود کرد، جایزه‌ای که در سال گذشته توسط یخچال LG SIGNATURE، ماشین لباس‌شویی، تصفیه هوا و اولین تلویزیون OLED کسب‌شده بود.

به‌علاوه، گالری LG SIGNATURE در هر دودسته ارتباطات و معماری داخلی جایزه افتخاری دریافت کرد. به‌منظور رونمایی از محصولات سری فوق‌پیشرفته ال‌ جی در IFA 2016 در برلین، نمایشگاه ۱۴۰ مترمربعی برای برجسته کردن فلسفه طراحی جوهره ذات (The Art of essence) که فلسفه پشت این سری از محصولات لوازم‌خانگی و تلویزیون است، طراحی‌شده بود.

آقای Noh Chang-ho، معاون مدیرعامل و رئیس طراحی شرکت ال‌جی الکترونیکس گفت: طراح‌های محصولات ال‌جی حاصل الهام گرفتن و درک ما از نیازهای خاص مشتریانمان است. این جوایز بیان‌کننده این مطلب است که چگونه تعهد ما به زیبایی‌شناسی، تجربه کاربری را تغییر می‌دهد. ما به عرضه محصولاتی که مرزهای زیبایی و کارایی را به چالش می‌کشند، ادامه خواهیم داد.

 بروز ترین اخبار دنیای تکنولوژی را در کانال رسمی برسام دنبال کنید.

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید