مدتی است که در شبکه های اجتماعی تب و تاب اینترنت پر سرعت مبین نت زیاد شده. این شرکت که به تازگی سرویس اینترنت پرسرعت TD-LTE را ارائه کرده است، برای مدتی برای افراد خاصی، هدیه ویژه TD-LTE در نظر گرفته بود.

داستان هدیه اینترنت TD-LTE مبین نت چیست؟
داستان هدیه اینترنت TD-LTE مبین نت چیست؟

افراد زیادی از ما در این مورد سوال می کنند. داستان هدیه مبین نت چیست؟ موضوع چیزی جز یک اتفاق جالب نبود که مبین نت را مجاب کرد، به افرادی در شبکه های اجتماعی، هدیه ویژه ای در نظر بگیرد.

داستان از این قرار بود که حسین کزازی، یکی از همکاران ما در برسام، به عنوان یکی از اولین خریداران سرویس جدید  مبین نت، به دلیل نارضایتی زیاد از سرویس های اینترنت قبلی خود، در حین خرید و سپس در زمان استفاده، هر موضوع و اتفاق جالبی در این مورد را برای دوستان خود در توئیتر، منتشر می کرد.

نقدها، راهنمایی ها، آموزش ها و تعریف از مزیت های این سرویس در سلسله توئیت های ایشان، که همراه با هشتگ #tdlte مورد استقبال بسیاری از افراد دیگری که تمایل به آشنایی بیشتر با مبین نت را داشتند، قرار گرفت، که در نهایت منجر به خرید برخی از فعالان شبکه های اجتماعی از این سرویس جدید شد. صفحه رسمی مبین نت نیز با استقبال از این اتفاق، فعالیت خود در توئیتر و پاسخگویی به کاربران و سوال کننده ها را بیشتر و سریعتر کرد.

همزمانی این اتفاق با نارضایتی برخی کاربران از شرکت های رقیب، منجر به بحث های گرمی بین کاربران و شرکت ها در فضای مجازی شد، تا حدی که هشتگ های اعتراض آمیزی نسبت به آنها در فضای توئیتر، مبنی بر خروج کاربران ناراضی، پراکنده شد.نتایج مثبت و حاشیه ای این اتفاق، پاسخگویی شرکت ها به سوال کنندگان و منتقدین در این فضا نیز بود.

در نهایت به درخواست دو کاربر فعال در هشتگ #tdlte ، مبین نت اعلام کرد اگر کاربری با موضوع مبین نت و هشتگ #۱krt4tdlte بتواند موفق به دریافت ۱۰۰۰ ریتوئیت شود، هدیه ویژه یک دستگاه مودم TD-LTE به همراه ۵۰۰ گیگابایت حجم رایگان، دریافت خواهد کرد.

این موضوع باعث داغ شدن بسیار زیاد این هشتگ و بحث های متفرقه پیرامون شد. افراد زیادی تلاش کردند که به این میزان ریتوئیت برسد. در نهایت ۴ نفر تا قبل از توقف این موضوع توسط مبین نت، موفق به دریافت هدیه شدند. هرچند هنوز در توئیتر بحث های پیرامون این موضوع زیاد است و ظاهرا برخی هنوز متوجه توقف آن نشده اند.

شرکت مبین نت در این اتفاق نشان داد نگاهی حرفه ای و بروز نسبت به رضایت مشتریان داشته و در صدد برطرف کردن عیوبی است که در گذشته نسبت به آن گرفته می شود.

با نگاهی عمیق تر به این موضوع می توان اهمیت حرکت های اعتراضی و انتقادی اجتماعی را بیش از پیش درک کرد. بیش از همه، شرکت های ارائه کننده سرویس به کاربران، در بازارهای جدید و تکنیک های نوین بازاریابی، می توانند به راحتی خود را در معرض قضاوت قرار داده و با استقبال از نقدها، در کنار پاسخگویی شفاف تر و نزدیکی بیشتر به کاربرهای خود، در ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی، قدم های بهتر و مطمئن تری بردارند.

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید