تبلیغات

سال ميلادي گذشته در بازار محصولات ديجيتال يادآور ركود، بيكاري كارمندان شركت‌هاي فعال در اين زمينه و البته بي‌اعتمادي كاربران و خريداران است.

در اين حال اما شايد بازار تلويزيون‌هاي صفحه تخت يا Flat يكي از معدود نقاط روشن بازار محصولات ديجيتال در سال 2009 است.

به گزارش دنیای اقتصاد، آخرين گزارش منتشر شده از طرف موسسه تحقيقاتي DisplaySearch نشان مي‌دهد تعداد تلويزيون‌هاي صفحه تخت صادر شده در سال 2009 با رشدي چشمگير و برابر 32 درصد همراه بوده است كه اين ميزان با حجم صادرات سال 2008 تقريبا برابر است. اين در حالي است كه اين موسسه اعلام كرده كه با ورود تكنولوژي‌هاي جديد مانند تلويزيون‌هاي سه بعدي، LED يا با قابليت اتصال به اينترنت انتظار مي‌رود بازار جهاني انواع تلويزيون‌ها در سال 2010 با رشدي بيش از 10 درصدي، صادرات 228 ميليون دستگاهي را تجربه كند.

همچنين پيش‌بيني مي‌شود، بازار تلويزيون‌هاي LCD هم در سال 2010 فروش خوبي را داشته و صادرات آن به 180 ميليون دستگاه برسد كه اين ميزان نسبت به سال 2009 با رشد 24 درصدي همراه خواهد بود. انتظار مي‌رود قيمت انواع تلويزيون در بازار سال 2010 با كاهشي نسبي همراه باشد و به اين دليل تقاضا و حجم خريد توسط خريداران هم تا حد قابل توجهي افزايش پيدا كند.

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید