شرکت خدمات انفورماتيک در آستانه روز جهاني ارتباطات اعلام کرد: توسعه خدمات نوين بانکي با استفاده از آخرين فن آوريهاي ارتباطات و اطلاعات 78 درصد افزايش را در پوشش تراکنش هاي قبوض فراهم آورد.

به گزارش شرکت خدمات انفورماتيک، پوشش قريب به 8 ميليون 193 هزار و 354 هزار تراکنش مربوط به پرداخت قبوض در بانک طي فروردين ماه سال جاري، تنها در بانک هاي طرف قرارداد شرکت يادشده با استفاده از محصولات اين شرکت در مقايسه با ماه مشابه سال قبل، 78 درصد افزايش نشان مي دهد.

استقبال روزافزون مردم براي استفاده از خدمات بانکداري الکترونيکي به گونه اي بوده است که در اسفند ماه سال 1388 جمع پردازش تراکنش هاي انجام شده از طريق سيستم هاي اين شرکت در قالب بانکداري اينترنتي, همراه بانک، تلفنبانک، پايانه هاي فروش، خودپردازها، کارت هاي خريد و اعتباري، سيستم هاي پرداخت ملي همچون«شتاب، ساتنا، پايا، تابا» و خدمات اختصاصي بانکها مانند سيبا و شيباي بانک ملي، بانک صادرات و سپهر کارت و غيره به 480 ميليون فقره رسيده است. اين تعداد در مقايسه با ماه مشابه سال گذشته 49 درصد افزايش نشان مي دهد.

يادآور مي شود شرکت خدمات انفورماتيک در پي تصويب طرح جامع اتوماسيون بانکي در سال 1372 توسط بانک مرکزي فعاليت خود را با هدف تامين و تجهيز صنعت بانکداري کشور به آخرين دستاوردهاي بانکداري الکترونيک آغاز کرد و توانست با اتکا به توان داخلي تحول شگرفي در ساختار بانکداري کشور ايجاد کند.

اين شرکت توانست با اجرا و توسعه سوييچ ملي کشور (شتاب) زيرنظر بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران از سال 1381 و توسعه بانکداري الکترونيک زمينه مناسبي براي طرح جدي موضوع دولت الکترونيک و اتوماسيون هاي کلان در سطح کشور ايجاد کند.

بیشتر بدانید:   آشنایی با کیف پول همراه ایرانسل و همراه اول

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.