وزیر ارتباطات از راه اندازی سامانه دریافت گزارشهای آنلاین از شکایات مربوط به پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم، آرامش حریم خصوصی مردم را به هم ریخته است. پس از ساماندهی پنلهای ارسال انبوه از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، اکنون ارسال این پیامکها از طریق شماره های عادی و شخصی فزونی یافته است.

وی گفت: صاحبان کسب و کار باید به حریم خصوصی مردم احترام بگذارند و متوجه این موضوع باشند که این نوع پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم اثر عکس دارد.

راه اندازی سامانه آنلاین برای دریافت شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم
راه اندازی سامانه آنلاین برای دریافت شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم

وزیر ارتباطات تاکید کرد: وزارت ارتباطات نیز برای این نیاز مشروع کسب و کارها باید با همکاری مرکز ملی فضای مجازی راهکاری اندیشه کند.

جهرمی خاطرنشان کرد: به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شد که با تمام توان جلوی مزاحمت برای مردم را بگیرد و راهکاری نیز برای کسب و کارها که نیازمند بهره گیری از این فضا هستند را بیابد.

وی افزود: بزودی سامانه ای برای دریافت گزارشهای آنلاین شکایات پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم و توقف سریع آنها راه خواهیم انداخت.

بیشتر بدانید:   پیامک های تبلیغاتی مدیریت می شوند

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید