طبق یک گزارش که توسط مرکز تحقیق و توسعه یاهو منتشر شده است کاربران iPad را اکثرا مردانی که دارای وضع مالی خوب و همچنین سواد خوب اینترنتی هستند تشکیل می‌دهند.

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی” Tgdaily” ،در حقیقت مردان دو برابر زنان اقدام به خریداری این تابلت شرکت اپل کرده و رنج سنی ۳۵-۴۴ بیشترین رنج سنی مردانی است که این تابلت را دارا می‌باشند که  تقریبا همانند رنج سنی دارندگان آیفون است.

“اشلی چنگ” از یاهو در همین مورد گفت:”اولین نسل‌های کاربران iPad یاهو که در حدود ۹۴ درصد از این افراد را تشکیل می‌دهند بیشتر از قشر مرفه و متوسط به بالای جامعه آمریکا هستند که درآمدی بالاتر از اکثر کاربران معولی یاهو دارند را تشکیل می‌دهند”.

در کمال تعجب با اینکه هنوز آی پد به فروش بین المللی نرسیده است یاهو ادعا می‌کند که ۱۰ درصد از ترافیک اینترنتی این تابلت از اروپا،آسیا و اقیانوسیه می‌آید و به طور خاص کشورهای انگلستان ،فرانسه، تایوان و هنگ کنگ بیشترین آمار ترافیک اینترنتی را به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است که چندی پیش شرکت اپل اعلام کرد که موفق به فروش یک میلیون iPad شده است که این مقدار دوبرابر فروش افتتاحیه آیفون بوده است.

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.