شرکت ورایزون مالک جدید یاهو اعلام کرد نام اوث/ oath را نام جدید یاهو و AOL، که با یکدیگر ادغام خواهند شد را برگزیده است.

 تیم آرمسترانگ، مدیر اجرایی AOL تأیید کرد که «اوث» مانند چتر تجاری بر سر دو کمپانی یاهو و AOL قرار می‌گیرد. وی افزود دو نام پیشنهادی LOL OMG WTF و Event Verizon مورد پذیرش قرار نگرفت و در نهایت اوث انتخاب شد.

نام جدید یاهو و AOL انتخاب شد
نام جدید یاهو و AOL انتخاب شد

درواقع نام تاریخی یاهو از بین نمی‌ رود و مانند آلفابت و گوگل می‌شود که با ثبت‌نام تجاری آلفابت همچنان از نام گوگل در امور تجاری دنیای آی تی استفاده‌شده و همچنان مصطلح است.

درواقع ۲۰ برند مختلف که از ترکیب یاهو و AOL به‌دست آمده، تحت نام اوث قرار می‌گیرد.

کاربرانِ ایمیلِ AOL و همچنین کاربران یاهو ایمیل دچار سردرگمی شده‌اند که با نام جدید قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

به همین دلیل گفته می‌شود فعلاً مدیران سعی دارند تا بدون دست‌کاری عمده، کاربران بتوانند ایمیل خود را چک کنند و بعداً تحت نام واحد آنها را در هم ادغام کنند که این موضوع به چند سال آینده مربوط می‌شود.

تیم آرمسترانگ مدیر اجرایی AOL / عکس زیر

نام جدید یاهو و AOL انتخاب شد
نام جدید یاهو و AOL انتخاب شد

 بروز ترین اخبار دنیای تکنولوژی را در کانال رسمی برسام دنبال کنید.

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید