تبلیغات

اپل شماره یک پشتیبانی فنی مجله Laptop Mag با کسب ۹۳ امتیاز شد.

به گزارش برسام و به نقل از خبرآنلاین، در دهمین سال مسابقه موسوم به Tech Support Showdown کمپانی اپل توانست رتبه نخست پشتیبانی فنی در بخش لپ تاپ را به خود اختصاص دهد.

اپل برترین پشتیبان فنی در بخش Laptop شد

ایسر با افزایش خدمات پس از فروش توانست به مقام دوم جدول برسد.

پاسخ تلفنی به‌ موقع، اطلاعات کامل آنلاین، خدمات Callback و برگشت تماس در کمترین زمان ممکن برای حل مشکل احتمالی، چت آنلاین، رفرنس‌ های شبکه‌ های اجتماعی برای آگاهی دادن به کاربران و منابع قوی تحت وب؛ فاکتورهای تعریف‌ شده برای تعیین برترین پشتیبان در نظر گرفته می‌ شود که در این میان اپل توانست مقام اول را به‌ دست بیاورد.

از سوی دیگر کمپانی‌ هایی مانند ایسوس، سامسونگ و MSI برای کاربران نگران‌ کننده شده‌ اند. چت آنلاین ایسوس و وب‌ سایت فنی برای پشتیبانی مأیوس کننده است و خدمات دهندگان سامسونگ فرق بین نوت بوک سری ۷ را با گوشی نوت ۷ نمی‌ فهمند!

خدمات پشتیبانی MSI نیز برخلاف محصولات کاربرپسندش اصلاً کاربرپسند نیست.

در این جدول لنوو با کسب ۸۶ امتیاز، مایکروسافت با امتیاز ۸۲ امتیاز، اچ پی ۸۰ امتیاز در رده‌ های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

اپل برترین پشتیبان فنی در بخش Laptop شد

 بروز ترین اخبار دنیای تکنولوژی را در کانال رسمی برسام دنبال کنید.

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید