مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران در مورد دليل قطع همکاري شرکت مخابرات با بانک تجارت، گفت: اين بانک برخلاف ابلاغ بانک مرکزي اقدام به کسر کارمزد از قبوض تلفن ثابت مي کند.

“داود زارعيان” روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: براساس ابلاغيه بانک مرکزي ، بانک هاي کشور هنگام دريافت وجه قبوض تلفن ثابت، نبايد هيچگونه کارمزدي از مشترک و يا شرکت مخابرات کسر کنند.

وي خاطر نشان کرد که اواسط سال گذشته، بانک مرکزي مصوبه اي مبني بر کسر کارمزد توسط بانکها از قبوض تلفن ثابت داشت که به فاصله ي کوتاهي و در مدت کمتر از يک ماه اين مصوبه را لغو کرد ولي بانک تجارت لغو اين مصوبه را ناديده گرفته و به کسر کارمزد از قبوض تلفن ثابت در سراسر کشور ادامه مي دهد، به اين دليل شرکت مخابرات تصميم به قطع همکاري با بانک تجارت گرفته است.

گفتني است در آخرين دوره قبوض تلفن ثابت شرکت مخابرات اقدام به درج عبارت “مشترک گرامي از پرداخت قبض تلفن ثابت از طريق بانک تجارت(حضوري و غيرحضوري)خودداري فرماييد” کرده است. زارعيان گفت: شرکت مخابرات در حال پيگيري اين موضوع است و در گام نخست شرکت مخابرات استان تهران در اين مورد اقدام کرده که نتيجه اين پيگيري قابل تعميم به ساير شرکت هاي مخابرات استاني است.

“محمد رضا غفوري” مدير روابط عمومي بانک تجارت نيز در خصوص درج مطلبي درقبوض تلفن ثابت مبني بر پرداختن نکردن مبلغ تلفن ثابت از طريق بانک تجارت به صورت حضوري و غيرحضوري به خبرنگار ايرنا، گفت: اين مشکل مطلبي نبود که در رسانه ها درج شود. وي ادامه داد: ‌شرکت مخابرات و بانک تجارت تعاملاتي را براي رفع مشکل کارمزد آغار کرده اند و اين معضل قابل رفع است.

بیشتر بدانید:   شروع حذف کدهای درون شهری از یک ماه دیگر در استان تهران

غفوري تصريح کرد: درج اين مطالب به دليل مجهول بودن سووالاتي را براي مردم ايجاد مي کند و بانک تجارت در حال تهيه جوابيه اي با ارايه آمار و ارقام در اين خصوص است.

1 دیدگاه

  1. بانک تجارت دروغگو و بی کفایت ترین بانک می باشد بخصوص بانک شعبه مرکزی شهرستان کنگاور که هیچگونه امکاناتی را علی رقم تبلیغات خود ارائه نمیدهند.

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید