نحوه فعال سازی جیرینگ همراه اول از زبان مدیر کل مخابرات

مدیرکل شرکت مخابرات استان مرکزی گفت: استفاده از جیرینگ سبب‌ساز صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، هومان محمودی اظهار کرد: استان مرکزی یکی از پیشتازترین استان‌ها در راه‌اندازی سامانه الکترونیکی جیرینگ بوده است و این سامانه دارای مزایای بی‌شماری است که می‌تواند در وقت و هزینه صرفه‌جویی‌های زیادی را انجام دهد.

وی افزود: برای فعال شدن این سامانه باید شماره #۱۲۳* را از گوشی تلفن همراه شماره‌گیری کرده سپس باید شماره ۰ را وارد کرد؛ بعد از انجام این مرحله پیامکی ارسال خواهد شد که محتوای اطلاعات شخصی است که باید این پیامک را تایید و پس از انجام این مرحله طی پیامک دیگری که برای شما ارسال خواهد شد رمز موقتی برای شما ارسال می‌شود که قابل تغییر است.

محمودی عنوان کرد: کیف پول همراه، دارای مزایای بی‌شماری از جمله این که گوشی تلفن همراه را تبدیل به یک کیف پول مطمئن، ساده وآسان تبدیل می‌کند، است.

وی بیان کرد: از دیگر خدمات جیرینگ می‌توان به کیف پول، انتقال پول، پرداخت قبوض، شارژ همراه اول و اعلام مانده حساب اشاره کرد.

مدیرکل شرکت مخابرات استان مرکزی در پایان گفت: می‌توان در هریک از نمایندگی‌های جیرینگ دفاتر خدمات ارتباطی و ICT به کیف پول گوشی خود، پول واریز کرده و یا از تلفن همراه خود برداشت کنید.

39 comments

نظر شما
  1. ساموئل

    کلاً کشکه قیو و قور باوگه اول خودان بعد همراه اول باوه سگیل ارا خودانو جیرینگ دان جرنیل جرپ له در قنگدانو

  2. علی زمانی

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما ببخشید چرا جیرینگ رو فعال کردم ولی وقتی میخام خرید شارز کنم در مرحله آخر میگه حساب من فعال نیست ومیگه با۹۹۹۰تماس بگیرید تماس گرفتم ولی به نتیجه نرسیدم در صورتی که قبل از این فعال بوده و یک دفعه این طوری شد در ضمن داخل حسابم پول هم دارم لطفا کمکم کنید تا بتونم از خدمات استفاده کنم باتشکر فراوان

  3. مرتضی

    ۱ماه است جیرینگ من غیر فعال است ولی هرچه با ۹۹۹۰ تماس میگیرم می گویند منتظرباشید ولی هیچ اقدامی نکرده اند باید چکار کنم?

  4. کامبیز

    منم ده هزار تومان کیف پولم رو شارژ کردم حالا که میخوام شارژ تلفن بخرم میگه حساب شما غیر فعاله .دده لامصب چرا موقع گرفتن پول حسابم فعال بود ولی موقع برداشت غیر فعاله .از یه موسسه دولتی بیشتر از این هم نمیشه انتظار داشت.

  5. مهسا

    سلام چرا وقتی شماره ی #۱۲۳* می گیرم شماره ی صفر نداره؟ وقتی می گید این کار انجام بدید لاقل خدماتتونم درست کنید آخه. این چه وضعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. سلام من دیروز پنج هزارتومن جیرینگ رو با *۷۳۳# اشتباهی شارژکردم اصلا رمزه جیرینگم یادم نمیاد
    بعد هم میگه حساب من غیر فعاله
    بعد زنگ میزنم به ۹۹۹۰ باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خواهشا جواب بدید

  7. amir1560

    سلام خسته نباشید میخواستم بگم که گوشیهای که زبان فارسی ندارد با#۱۲۳* امکان ندارد از این طریق فعال شود. وباید از کد# ۹۴۱#۱۲۳* استفاده کرد

  8. مهدی

    به این میگن کلاهبرداری نوین
    من یه خبطی کردم ۲۰ هزار تومن از طریق کارت خوان بانک مسکن که توسط شرکت پرشین سوئیچ پشتیانی میشه از طریق سرویس های ویژه قسمت جیرینگ سیم کارتمو شارژ کردم تا بتونم از امکانات جیرینگ استفاده کنم همون طوری که در کل کامنت ها هم می بینید با کد وارده جیرینگ فعال نمی شه نه پرشین سوئیچ پاسخگوست نه پست بانک ها نه امور مشترکین مخابرات ، خلاصه ۲۰ تومن رفت که رفت گور بابای بیست تومن ولی من به این مملکت و کل سیستم متاسفم و در ثانی برای خودم که توی مملکتی زندگی می کنم که وضعیتش اینه ، کلاهبرداری تو روز روشن واقعاً متاسفم

  9. rogo

    سلام همونطوری که در نظرات هم اشاره شده بود سیستم فعال سازی جیرینگ اصلا کار نمیکنه و وقتی ۰ را وارد می کنیم می گه انتخاب شما نامعتبر است.چراااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا ملت را از سردرگمی نجات دهید

  10. مائده

    با سلام
    من شارژ ۱۰۰۰ خریدم جیرینگ هم فعال کردم باز هم نمیتونم شارژ فعال کنم از ایرانسل یاد بگیرید………چرا شارژ فعال نمیشه خب…….واقعا کن……..پولم وسط سوخت….کی جوابگوووو…شماره ۹۹۹۰ هم زنگ میزنم به کسی وصل نمیشم سوال کنم..اپراتور نداره…با پشتیبانی هم چت کردم فایده نداشت……شارژ ۱۰۰۰ نخرید…………

  11. Emperatoor

    وقتی که همراه اول نمیتونه یه سرویسو به طور کامل خدمات رسانی بکنه خب هیچ سرویسی ارئه نده لطفا

  12. hamrahe avali

    همراه اول واغا شرمنده کرده با این خدماتش.شارژ ۱۰۰۰ی رمز خاص داره،مثل شارژای دیگه با ۱۴۰ وارد نمیشه الان یادم رفته چی بود!!اگه کسی از این جیرینگ نتیجه ای گرفت و ۰ رو پیدا کرد مارو هم بخبره!!!!!!!

  13. تنهای اول

    من هرچی *۱۲۳# رو میگیرم ، میزنه نتیجه نا مشخص. ۱۰۰ بار با ۹۹۹۰ تماس گرفتم ، هر دفعه میگن یادداشت میکنیم و به همکارامون اطلاع میدیم بازهم خبری نمیشه . البته من قبلا جیرینگ رو فعال کردم و رمزش رو هم دارم اما الان چند ساله که مشکل پیدا کرده. لطفا رسیدگی کنید

  14. shahram

    با سلام و وقت بخیر
    میخواستم بدانم با فعال نمودن سیستم جیرینگ همراه اول آیا ماهانه هزینه ای باید پرداخت کنیم ؟

    منتظر راهنمایی شما هستم

  15. محمد

    منم یکساله همین مشکلو دارم وقتی هم تماس میگیری همش میگن ما شمارتونو میدیم مرکز.و باز همون مشکل……..
    من که منصرف شدم در ضمن ۵۰۰۰ تومن هم شارژ دارم تو حسابم.

  16. عبدالرشید مختوم

    با سلام و احترام
    اگر در سامانه جیرینگ پرداخت قبوض خدماتی از قبیل گاز، برق و …. امکان پذیر باشد بی نهایت سپاسگزارم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>