تبلیغات

Foursquare در ادامه ارائه سرویس های پیشرفته به صاحبان کسب و کار، این بار ابزاری را معرفی خواهد کرد که به آنها امکان تحلیل دقیق تر رفتار و علایق کاربران خود را خواهد داد.

 این شرکت که در ایران نیز به دلیل ارائه پیشنهادهای خوب به کاربران خود و نیز ابزار Swarm مشهور است، در بخش سرویس های حرفه ای خود ابزاری به نام Foursquare Location Intelligence for Analytics را معرفی خواهد کرد. این ابزار به صاحبان کسب و کارها مدل های رفتاری مشتریان خود بصورت دقیق نمایش داده و نیز امکان ارائه تبلیغات و پیشنهادهای هوشمند به آنها را امکانپذیر می کند.

Foursquare از پلتفرم پیش بینی رفتار کاربران رونمایی خواهد کرد
Foursquare از پلتفرم پیش بینی رفتار کاربران رونمایی خواهد کرد

کاربران از طریق داشبورد این محصول می توانند اطلاعات دقیقی از ترافیک های مختلف اطراف خود اعم از ترافیک واقعی دور و بر و نیز مشتریان واقعی که به آنها سر زده اند را داشته باشند. اطلاعاتی مانند سن، جنس، مدل رفتار آنها در اطراف محل کسب و کار، نوع و تعداد دفعات ورود آنها و نیز نحوه تعامل آنها با فروشگاه را می توان از این طریق بدست آورد. مهمتر از همه امکان مقایسه خود با رقبا از طریق فیلترها و داده های موجود را نیز می توانند داشته باشند.

این سرویس قرار است در اختیار ۵۰۰۰ مشتری Foursquare قرار گیرد تا بتوانند از این طریق امکانات بیشتری در بخش وفاداری مشتری خود علاوه بر تعداد دفعات و میان خرید، امکان ارائه خدمات ویژه فرد به فرد و غیره را در این سرویس داشته باشند.

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید